Produkty

Opis marki Travelite

Wyszukiwarka



Certyfikat Titan-Travelite






W roku 1949 Anna i Gerhard Winkler – przedsiębiorcy z Hamburga, założyli firmę wówczas pod nazwą „Gerhard Winkler+Co.–Taschenfabrik“ z której z biegiem lat powstała marka bagażu podróżnego Travelite.

W drugim pokoleniu w roku 1969 do firmy przystąpili Gisela Nannen (z domu Winkler) i Christian Nannen. Marka Travelite została uwypuklona  i wzmocniona. Produkcja została przeniesiona najpierw do Ameryki Południowej a potem rozszerzona i przeniesiona do Azji. W trzecim pokoleniu w roku 1999 do firmy przystąpił Jan-Oliver Nannen. W roku 2006 grono udziałowców zostało rozszerzone o Alfreda Grubera, od roku 2002 dyrektora sprzedaży firmy Travelite. 

Historia firmy Travelite do dzisiaj jest naznaczona osobistą siła, innowacyjną elastycznością i bezprecedensowym ukierunkowaniem na potrzeby klientów.

Travelite – tradycja i przyszłość

Od ponad 60 lat Firma Travelite jest liderem w tworzeniu nowych pomysłów na rynku  travel industry. Kontynuując tym samym motto przewodnie założyciela. W myśl tej idei  Travelite tworzy niepowtarzalne pomysły i produkty.To marka znana z innowacyjności i funkcjonalności. Na szczególną uwagę zasługują kolekcje  walizek, toreb  podróżnych, biznesowych ,sportowych oraz plecaków. Lekkie ,wytrzymałe ,ergonomiczne  spełniają najwyższe normy jakości. Zastosowano w nich najnowocześniejsze materiały/ poliwęglan ,ABS, poliester  i nylon/ a ich proces produkcyjny podlega ciągłej i surowej kontroli .Produkty Travelite charakteryzują się  nowatorskim wzornictwem ,futurystycznym designem oraz oryginalną kolorystyką. Koncern Travelite w roku 2012 wykupił markę TITAN ugruntowując tym samym pozycję niekwestionowanego lidera w branży. 

Misja ,cele i filozofia Travelite :
  - innowacyjność: kreatywne pomysły i koncepcje  projektowe: Made In German
  - wzornictwo: ponadczasowy design ,oryginalna estetyka
  - jakość: wysokie standardy produkcyjne
  - indywidualność: szerokie spektrum kolorystyczne ,zróżnicowanie form
  - odpowiedzialność: przestrzegania surowych norm socjalnych i etycznych